Jump to content
unlocked

Navi nachrüsten

Recommended Posts

peter2233

Ich möchte bei meinem T5.2 das Navi austauschen. Am liebsten mit DAB und Carplay. Hat jemand eine Empfehlung?

Cali-P

Ich hab seit einiger Zeit das Pioneer SPH-DA130DAB im T5.1

Bin sehr zufrieden mit dem Gerät. Preis ist derzeit um die 309€. Natürlich zzgl. Fahrzeugspezifischem Einbaukit und co.

ChrissiR

Hat sich schon jemand das Alpine INE-F904T6 gegönnt? Würde mich echt reizen, aber der Preis .... 😬 

You do not have the required permissions to view the link content in this post.

tonitest
You do not have the required permissions to view the quote content in this post.

Habe mir die Seite gerade mal angeschaut, der Preis ist heftig.

Und dann stellt sich noch die Frage, ob das wirklich das passende System ist:

You do not have the required permissions to view the attachment content in this post.

😜🤣😂

ChrissiR
You do not have the required permissions to view the quote content in this post.

Hehe, da hat wohl der Praktikant den Text falsch kopiert 🤣, aber war trotzdem der falsche Link, weil: ist die Version ohne Navi. Die hier meinte ich: 

You do not have the required permissions to view the link content in this post.

Edited by ChrissiR

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Facts and figures

184 members have viewed this topic:
    Sombrero  alder  schwabenwut  pulleman  danshred  MaddinEdelmann  andre1601  Karlsson2  Manni  Stefan.I  magicrunman  oberth  JDW  piitsch  Wittmer  f.schulz  Peter1975  Arkon  masc  firefly_t5  toddee  Calinoob  ChrissiR  Emmental  aderci  Andre65  flow2013  Calimichl  tonitest  Hoffe  calimerlin  hjd  Axl_f  Lukas720  Majanicho2020  Pedde  ncldh  gerdi1  noatakriver  Endamt  geh.raus.und.spiel  Makiley  Griffon13  Bulliro  Mycalli  Tiatia  Nugget  Mi-Le  dirkhans  T5_Driver_HH  kbaranek  moka75  Easytouring  t5.12004  zeti75  Mountei  Yaneck123  cschmitthausser  Season91  Katun1979  vivicamper  Umut  accali  fredykoglin  T5-ILL  Waeze  Paul89  börni_  Reinwalter  tof  Rentner2019  jasmin_stettler  Drachenesel  Sperrdiff92  PrinzPeng  murmin  Peidi  calimatty  Mephiston  LueneElch  mopedjunkie  Simmi  Hjalmar  doc_fresh  Till81  fritzmchn  Jokumoto  elefanto  Schorre  Sigma  Abamira  Moggele  Tim_Jochen  Haddock  Benny-www  Bullirider  Katsche  Joerg21  Borni1977  Neapolitaner 
    and 84 more...
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.