Jump to content
zzrtreiber

Schutzgummi VW-Fahrradträger

Recommended Posts

zzrtreiber

Hallo,

 

an den Haltekrallen (die das Fahrrad halten) lösen sich die Schutzgummis auf. Leider gibt es die nicht einzeln zu kaufen, nur die ganze Kralle.

 

Habt Ihr einen Tipp was ich nehmen könnte?

 

Andreas

Edited by zzrtreiber

Share this post


Link to post
PaTomK
You do not have the required permissions to view the quote content in this post.

Hallo Andreas,

 

vielleicht funktioniert ein großer Schrumpfschlauch. Den gibts bei großen Fluss (A...) in 110 mm Breite. Wenn Du den mit einem Fön erwärmst, zieht er sich zussammen und liegt dann eng an.

 

Gruß, Tom

Share this post


Link to post
zzrtreiber

Hallo,

danke für die Info.

Hatte ich mir auch schon überlegt, finde die Lösung allerdings nicht so schön. Werde aber wohl keine andere Möglichkeit haben.

 

Andreas

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.