Jump to content
crayon61

STL Datensatz Camper mit Aufstelldach

Recommended Posts

crayon61

Moin moin zusammen,

ich habe den Auftrag bekommen, an mich wurde die Bitte herangetragen, einen 3D Druck eines VW Bus´ mit Aufstelldach zu drucken. Das ganze soll eine Spardose zur Hochzeit sein und dem Paar den Umbau zu einem Aufstelldach ermöglichen.

Meine Frage daher : Gibt es hier jemanden hier, der einen Datensatz von einem  VW Bus möglichst mit aufgestelltem Aufstelldach hat, und selbigen teilen würde? Vielleicht so etwas wie das angehängte Bild.

Das wäre wirklich ein feiner Zug anläßlich der Hochzeit .

Ich danke schon mal im voraus für die Mühe.

Viele Grüße Hans-Peter

You do not have the required permissions to view the attachment content in this post.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Facts and figures

46 members have viewed this topic:
    MS-Essen  dufu75  reinhardn  MobWorld  muli57  wjohanson1966  T3-4-5  Kralle  chruesi  dertomte6  Wuestinger  Forestier  Forthradler  bayerflyer  abbovm  Karlson  miq  tonitest  f.schulz  NIK525  Römu  mob  fuzzy-baer  Suedtirolbz  Travelah  Arkon  Der_Billa  marrlo  luki-1  accali  Segelsonne  awacs  ttbs  SOS  vieuxmotard  ibgmg  klar2226  calimerlin  Multitool  crayon61  Emmental  simisch  Hsk2000  DyasDyas2001  Westfale  Almroad 
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.